Usługa mojeID w naszym Banku!

Założenie profilu zaufanego za pomocą mojeID krok po kroku

Czym jest mojeID?

MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację  danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.


MojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Proszę się upewnić czy Bank posiada państwa aktualne dane w tym koniecznie numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail gdyż te informacje są niezbędne do założenia profilu zaufanego.

Jak założyć Profil Zaufany?

Wystarczy odwiedzić najbliższą placówkę Banku Spółdzielczego w Łubnianach i podać swój adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego (o ile nie zostało to wykonane wcześniej). Następnie należy wejść na komputerze na stronę profilu zaufanego https://pz.gov.pl/ i się zarejestrować wybierając Bank Spółdzielczy w Łubnianach jako dostawcę tożsamości. Po wybraniu Naszego Banku zostaną Państwo przekierowani na stronę bankowości internetowej gdzie będzie można potwierdzić tożsamość profilu zaufanego.

  • Łatwiejszy dostęp

Proste rejestrowanie się i logowanie u dostawców usług.

  • Bezpieczeństwo

Poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.

  • Użyteczność

Korzystastanie z większej liczby usług online lub dostępu do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

  • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.

  • Usługi publiczne

Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

  • e-Commerce

Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

  • Energetyka

Rejestracja wniosku/formularza

Przedłużenie umowy

Dostęp do portalu klienta

  • Medycyna

Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

Zakup leków przez internet

  • Media

Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

Opłacanie abonamentu

  • Ubezpieczenia

Sprzedaż polisy przez internet

Odnowienie polisy (Direct)

  1. Co to jest mojeID?

MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

  1. Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

  1. Jaką mam korzyść z używania mojeID?

Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów. Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

  1. Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

  1. Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.